Google Ads rozšíření reklam – důležitost co dělá dojem
Vyplnit reklamu poutavým textem a sdělit v pár znacích zákazníkům to, co potřebujete není všechno co by jste měli u inzerátu zadat. Jak získat hezkou reklamu co upoutá každého na první pohled? Stačí rozšířit reklamu o pár řádků, tedy přesněji o „rozšíření reklam“. Nejen, že váš inzerát zjednodušší cestu zákazníkovi, ale také získáte více kliknutí.
Pokud jste se vrhli na vytvoření textové reklamy, pod přiřazením publika začínají rozšířená nastavení, která jsou pro nás v tuto chvíli klíčová.
MOŽNOSTI ROZŠÍŘENÍ REKLAM:
rozšíření o odkazy na podstránky
rozšíření o popisky
rozšíření o volání
rozšíření o strukturované úryvky
rozšíření o aplikaci
rozšíření o zprávu
rozšíření o lokalitu
rozšíření o propagaci
rozšíření o cenu.
DŮLEŽITÉ JE VĚDĚT:
Rozšíření můžete nastavovat na úrovni celé kampaně, nebo na úrovni reklamní sestavy. Pokud máte jednu službu, kterou nabízíte, určitě využijte jednodušší variantu a to na úrovni celé kampaně.
Pokud ale máte více kampaní, složitější nabídku zákazníkům (vícero služeb atd.) dejte si určitě práci a nastavte rozšíření pro každou reklamní sestavu.
Myslete na to, že kliknutí zákazníka na jakékoliv rozšíření (na podstránku, kamkoliv v inzerátu, na telefon…) se vždy počítá jako proklik za který zaplatíte.
Všeobecně při nastavování kampaní platí- dělej vždy jednou a pořádně! Pokud si dáte se strukturou a vyplnením opravdu záležet, bude to stát za to.
ROZŠÍŘENÍ O PODSTRÁNKY
Rozšíření o podstránky je vlastně taková urychlovací spojka dostat se zákazníkovi tam kam chce, aniž by se musel složitě proklikávat celým webem.
Obrovským plusem je, že nasměrujeme zákazníka přesně tam, kam on sám chce a také to, že inzerát najednou dostane krásnější a profesionálnější vzhled.
Při nastavovávní nám Google říká „přidejte alespoň 2 odkazy na podstránky“. Co by určitě v této sekci nemělo chybět je kontakt a rychlá objednávka. Samozřejmě záleží na tom co nabízíte, ale možností může být spousty. Buďte originální a přidejte klidně interakci chci rychlou objednávku, kontaktujte nás apod.
ROZŠÍŘENÍ O POPISKY
Rozšíření o popisky je vlastně to, co vás, nebo vaší službu vystihuje. Ads vám umožní se rozepsat do 25 znaků, takže mnoho prostoru zde není, ale na to, aby jste napsali volné termíny, spokojenost zákazníků, skvělé recenze apod. vám 25 znaků bohatě postačí.
Pozor to, že vyplníte 5 popisků neznamená, že je Google zobrazí vždy ve stejném pořadí, nebo zda je vůbec zobrazí. Je dobré při vytváření textů vždy na tento fakt myslet.
ROZŠÍŘENÍ O VOLÁNÍ
V dnešní době je statistika taková, že uživatel z 80% vyhledává na mobilním zařízení. Vyplněním telefonu se zákazník jedním kliknutím dovolá tam, kam ho nasměrujete. Rychle a snadno můžete odpovědět na jakýkoliv dotaz, který zákazník položí. Určitě myslete na to, že na telefonu musí být někdo přítomen, protože proklikovost je velká.
Doporučuji nastavit u tohoto rozšíření omezení frekvence zobrazení například od 8:00- 18:00 hodin (samozřejmě pokud nemáte nonstop zákaznickou linku).
ROZŠÍŘENÍ O STRUKTUROVANÉ ÚRYVKY
Tady nám Google jasně říká co se po nás chce. Ihned v prvním kroku jste nuceni si vybrat z předvolených variant jako například cíle, modely, služby. I když jsme tímto (a také opět 25 znaky) omezeni vždy si každý vybere. Ať jde o služby: malba bytů, malba kanceláří, malba garáží.
Tento typ rozšíření nám často Google v inzerátu neukáže, ale to neznamená, že na něj máme zapomenout.
ROZŠÍŘENÍ O APLIKACE
Jak nám jasně Google napovídá, ano jde tu o možnost zákazníkům stáhnutí aplikace. Pokud ji máte, jistě je to dobrý nástroj, jak jí snadno šířit mezi zákazníky. V poslední době však aplikace tolik využívány nejsou, protože jsou weby responzivní.
Rozšíření o zprávu
Stejně tak, jak můžeme využít rozšíření o volání, můžeme nabídnout zaslání zprávy. Určitě myslete na to, jestli zákazníkovi dokážete ve zprávě říci vše a srozumitelně. Popravdě rozšíření o zprávu moc využívané není a Google raději vyhodnotí zobrazení jiného rozšíření.
Rozšíření o lokalitu
Rozšíření o lokalitu se váže na Google moje firma. První krok je zaregistrování a následné potvrzení. Po propojení jej můžete přidat do rozšíření.
Hezkou funkcí je, že adresa se zobrazí pouze uživatelům, kteří se nacházejí poblíž. Se zmíněnou adresou se ukáže i telefonní číslo a otevírací doba.
Jaké rotšíření popisků na konec zvolit? Jednoznačně všechna a to i když nemáme zaručeno, že Google vždy všechna rozšíření zobrazí. Dejte si práci s krásným inzerátem, protože se vám to jednoznačně vyplatí. Potřebujete zkonzultovat nastavení vašich kampaní? Ozvěte se.