Blog
Nejčastější chyby v nastavení Facebook a Instagram reklamy
Můj trenér golfu u patování používá slogan “Dej tomu šanci”!
Jasně, reklama může mít spousty chyb jak v nastavení, tak v dalších mnoha maličkostech, ale tady máte čtyři, které rozhodně nesmíte podcenit a...
Jak nastavit měření konverzí v Google Analytics
Říkáte si, proč Google Analytics? Gooogle Analytics už totiž není doplňkovým nástrojem k webu, nebo rozšíření znalostí pro markeťáka. Je totiž pro obě varianty nutností!
PNO – termín, který musí znát každý, kdo investuje do reklamy
Co je PNO, jak se vypočítá a kolik je optimální hodnota a jaké jsou fígle na jeho vypočítání v Google Ads? Tak hezky od začátku…
PNO se měří v procentech a znamená..
Jak správně propagovat událost na Facebooku
Události jsou na facebooku velmi populární. Ať už jde o street food festivaly, školení, nebo online lekce. Množství témat je nepřeberné a prakticky můžeme poslat do světa co se nám zachce.
Pár rad jak na úspěšnou Facebook reklamu
Bez business manager nemůžete začít s profesionální a hlavně účinnou reklamou. Krom pár minut na založení (v klidu se vejdete do 5 minut) vás to nestojí nic a můžete začít s vytvářením reklamy.
Jak označovat produkty na Instagramu?
Instagram je nyní nejen velmi populární, ale také funkční prodejní nástroj.
Pokud vlastníte e-shop a potřebujete označovat své produkty, koukněte na návod jak na to.
PPC slovníček
V PPC reklamě se setkáte se spousty pojmů. Tady je pár nejpoužívanějších, bez kterých se v internetové relkamě určitě neobejdete.
Google Ads rozšíření reklam – důležitost co dělá dojem
Jak získat hezkou reklamu co upoutá každého na první pohled?